Navštivte i Vy naše fórum - vše co jste chtěli vědět
  Vyhledávání ve článcích
Vyhledávání JEN ve článcích MojeMotorola

Penzion skupinyUbytování KunžakUbytování StrmilovChata u rybníka Komorníkačeská KanadaKomorníkChata na SamotěPenzion česká KanadaUbytování skupinKomorníkRybařeníčeská KanadaChata Jižní čechy
  Prohledat vše (Google)
Vyhledávání mezi všemi materiály a články na serveru Moje Motorola.cz
  Tématické sekce
  • Aktuality
  • Jedna paní povídala
  • Motorolí software pro PC
  • Aktuální firmware v telefonech
  • Reportáže
  • Rozhovory
  • Tipy a triky
  •   Telefony
  • Motorola A780
  • Motorola A835
  • Motorola A920
  • Motorola C115
  • Motorola C156
  • Motorola C200
  • Motorola C250
  • Motorola C450
  • Motorola C550
  • Motorola C650
  • Motorola E365
  • Motorola E398
  • Motorola MPx
  • Motorola MPx200
  • Motorola MPx220
  • Motorola ROKR E1
  • Motorola V3 RAZR
  • Motorola V80
  • Motorola V150
  • Motorola V180
  • Motorola V220
  • Motorola V300
  • Motorola V360
  • Motorola V500
  • Motorola V547
  • Motorola V600
  • Motorola V635
  •   Informace
    MojeMotorola.cz ikonka
    MOJEMOTOROLA.CZ
    nezávislý internetový server

    (c) Pavel Mašek,
    2003-2006


    Správce fóra: E398 & Timeport

    Engine: phpRS, Jiří Lukáš

    Modifikace a programování

    MOTSYS.COM

    Layout webu
    Jiří Pokorný

    Telefony na testování nám dodává české zastoupení Motorola, Inc.

    Oficiální Motorola stránky
     
    mínus Aktuality
    mínus Aktuální firmwary
    mínus Jedna paní povídala
    mínus Ke stažení
    mínus Ke stažení - dotazy
    plus Motorolí příslušenství
    plus Motorolí software pro PC
    plus Motorolí telefony
    plus Nastavení operátorů
    mínus O serveru
    mínus Ostatní
    mínus Prezentace
    mínus Prodejci
    mínus Reportáže
    mínus Rozhovory
    mínus Tipy a triky
    Další články z rubriky Aktuality

    * Nečekaný test fotoaparátu u telefonu Motorola V360 - když vám hoří jedoucí lokomotiva

    06. 12. 2005

    Opravdu nečekaná a nepříliš radostná událost zapříčinila, že jsem telefon Motorola V360 neúmyslně podrobil dalšímu testu fotoaparátu a natáčení videí. Ostatně, když jedete ve vlaku, kterému začne za jízdy hořet lokomotiva, to se nevidí každý den.


    V pondělí 5.12.2005 jsem cestoval vlakem, jako téměř každý den, do jednoho západočeského města, které je blízko hranic s Německem, bližší informace nejsou potřeba. A jak se to celé stalo?

    Hořící lokomotiva řady 242

    To si takhle sedíte v prvním vagónu hned za lokomotivou, jedete mezi stanicemi, když tu náhle uvidíte venku a brzy také uvnitř vagónu ucítíte kouř, v první chvíli vás napadne, že někdo pálí nějaké seno, nebo nepořádek na zahradě. Nicméně na základě získaných zkušeností ucítíte klasický „zápach odcházející techniky“, což ve vás vzbudí pozornost. Vlak během chvilky přijel na menší vesnické nádraží a normálně zastavil. Nedá vám to a vykouknete z okna, kde vidíte nějakého pána, který si hraje s něčím červeným. Ihned chvilky vám dochází, že to malé červené je pěnový hasící přístroj a ten pán v civilu je strojvůdce, který vyběhnul z lokomotivy a hasí plameny, které šlehají okolo plechového pouzdra, kde je uschován jeden z akumulátorů. Průvodčí, který venku na místě bleskově obhlédl situaci se pak vrací do vlaku a prochází jednotlivé vagóny, přičemž oznamuje, že nám hoří lokomotiva a že dál nepojedeme.

    Zažil jsem na vlastní kůži během cestování vlakem několik nehod, a už to byla na přejezdu srážka našeho vlaku s traktorem a cisternou, který si jen tak přejížděl přejezd i přesto, že svítila červená světla, nebo letos 30. července zásah kulového blesku pravděpodobně do troleje nebo transformátoru, kdy se ve 23 hodin za úplné tmy rozzářila obloha neuvěřitelným způsobem dooranžova, aby pak finálně na lokomotivu v docela vysoké rychlosti spadl strom, který naštěstí lokomotiva odhodila a naši jízdu tak na nějakou dobu ukončil. Zůstali jsme tehdy stát nedaleko jedné vesnické železniční stanice mezi Chebem a Plzní, protože napájecí trolej spadla a zbylá zůstala pochopitelně na nějakou dobu bez proudu.

    I proto jsem se vydal ven, obhlédnout situaci. Plameny zmizely a strojvůdce na ně pravděpodobně vypotřeboval náplò jednoho hasicího přístroje. Nicméně z lokomotivy se dál valil mocný, šedý, jedovatý kouř. Hořící lokomotiva řady 242

    Na řadu přišel pravděpodobně druhý a poslední pěnový hasicí přístroj, který na chvíli zastavil kouř, který se však po chvíli opět dral z lokomotivy. Legrační při této situaci bylo, že kouř si hrál, jednou šel ven jednou stranu, podruhé ucházel druhou stranou podle toho, jak si s ním hrál vítr. Nicméně již v tu dobu průvodčí zavolal hasiče a pracovní četu čD, zároveò telefonicky zařídil odpojení trolejí od napájení. Všechno se odehrálo velmi rychle a na profesionální úrovni, všechna čest. Během necelých patnácti minut byli na celkem odlehlém místě hasiči spolu s pracovní četou čD. Hasiči nasadili na trolej kolem lokomotivy uzemòovací tyče a začali lokomotivu hasit vodou. Zároveò se pak v dýchacích přístrojích vydali do strojovny. Jelikož byly uzemòovací tyče upevněny, došlo pak k otevření horního poklopu nad strojovnou u troleje, aby došlo k celkovému odvětrání. Hořící lokomotiva

    Ani přesto se místo požáru nepodařilo nakonec přesně lokalizovat, ale má se za to, že došlo u některého elektrického kabelu ke zkratu a poté k následnému požáru, paradoxem bylo to, že lokomotiva nedávno dostala do výzbroje zbrusu nové akumulátory a během letošního srpna úspěšně prošla kompletní prohlídkou.  Podezření na zkrat přímo u akumulátorů se tak nepotvrdilo. Ačkoliv více jako hodinové zpoždění bylo nepříjemné, než se podařilo na druhé koleji obnovit běžný provoz a přijel pro nás rychlík, k vidění byl opravdu sehraný a profesionální přístup všech zúčastněných, včetně duchapřítomného strojvůdce protijedoucího vlaku, který ještě před naším zastavením a hašením, podal vysílačkou zprávu našemu strojvůdci o tom, že se z naší lokomotivy za jízdy začíná valit hustý dým.

    Videa pořízená telefonem Motorola V360 - bez komentáře


    Video číslo 1 (formát 3GP, nutný vhodný přehrávač, např. Quicktime Player)

    Video číslo 2 (formát 3GP, nutný vhodný přehrávač, např. Quicktime Player)

    Video číslo 3 (formát 3GP, nutný vhodný přehrávač, např. Quicktime Player)

    Video číslo 4 (formát 3GP, nutný vhodný přehrávač, např. Quicktime Player)

    Video číslo 5 (formát 3GP, nutný vhodný přehrávač, např. Quicktime Player)


    Fotogalerie pořízená telefonem Motorola V360 - bez komentáře

    Prohlédněte si fotogalerii - pořízenou telefonem Motorola V360


    [Akt. známka: 3,00 / Počet hlasů: 2] 1 2 3 4 5

    Autor: Pavel Mašek | Komentováno: 9x | Poslat | Tisknout | Zavřít článek>>>

      Moje Motorola.cz
    Moje Motorola, 2003 - 2006
      Nejnovější komentáře
  • bez titulku:
    "Zdravím, no víme, JAK jsou vypnuté :o) Jen jsem se chtěl zeptat. . . . " (Významné události během provozu serveru Moje Motorola.cz a malé zajímavosti)
  • MojeMotorola.cz:
    "Předem gratuluji ke vložení komentáře, ačkoliv jsou pro běžné . . . " (Významné události během provozu serveru Moje Motorola.cz a malé zajímavosti)
  • Ja nechci konec!:
    "Hmmm, tak to je škoda, nepokoušel jste se celý web prodat? Nebo po . . . " (Významné události během provozu serveru Moje Motorola.cz a malé zajímavosti)
  • Re: Re: Budík:
    "Dobry den , potrebovala bych poradit mam V360 koupila jsem od T-mobilu . . . " (Zkušenosti s telefonem Motorola V360 – práce s telefonem, posílání SMS, propojení s PC, MP3 přehrávač)
  • za kačku:
    "V3 RAZR lze koupit i za 1 Kč , pokud člověk splní určitá kritér . . . " (Subjektivní názor: Nejlevnější RAZR V3 z oficiální distribuce v čR? - aktualizováno)
  •   Krátce
    25.12.2005: Dotazy
    Ohledně problémů s telefony Motorola se již neobracejte na žádné e-mailové adresy MojeMotorola, ani podobné, ale používejte již jen fórum MojeMotorola.cz - www.mojemotorola.cz/forum.

    15.12.2005: MojeMotorola.cz
    Dnes byla zveřejněna zpráva o zastavení aktualizace serveru MojeMotorola.cz, které bude platit do odvolání. Provoz webu jako takového nebude omezen, akorát bude "zakonzervován" současný stav článků a materiálů. Výjimkou tvoří fórum MojeMotorola.cz, které by mělo zůstat díky moderátorům v provozu i tak.

    10.12.2005: Motorola V360
    Zkušenosti s telefonem Motorola V360 byly vydány s několikahodinovým zpožděním, část zkušeností zestručněna.


    Web používá upravené jádro systému phpRS, MojeMotorola.cz ©2003-2006 Pavel Mašek

    Loga společnosti Motorola, stylizované "M" a další materiály, mohou být ochrannými známkami, případně jiným vlastnictvím společnosti Motorola, Inc.
    Nezávislý internetový server MojeMotorola.cz není majetkově ani jinak spojen s firmou Motorola, Inc., ani s českým zastoupením firmy Motorola.